De tweede Escape uit de Japanse NEKOSAMA Escape serie!!!
Mijn vriend drong erop aan dat ik als kattenliefhebber tenminste één keer een berghut moest bezoeken, en ik besloot erheen te gaan.
Er staat dat het weer in de bergen gemakkelijk kan schommelen, dus moet ik voorlopig maar teruggaan...?