Jay and Silent Bob: Mall Brawl
Speel als Jay en Silent Bob in een retro 8-bit zijwaartsscrollende vechtgame. Ga solo of werk samen met een vriend. Vecht tegen vijanden met keiharde combo's, dash-aanvallen en ellebogen en een willekeurig assortiment aan wapens terwijl je je een weg baant door het winkelcentrum en terug naar de Quickstop.