Klassieke match 3-puzzel waarin je sappig fruit moet verzamelen!
De laatste levels zijn een echte work-out voor de geest! Ondanks de complexiteit van de puzzels, laat de gameplay je ontsnappen aan de dagelijkse routine. En vergeet de hints niet - ze helpen je bij het oplossen van de puzzel!