Jerry Anker and the Quest to get Love
Voer Jerry Anker in, of hij wil in ieder geval graag binnenkomen. Jerry, die wordt beschouwd als de sukkel van de stad, was niet uitgenodigd. Nu is hij verre van een stoere jongen, maar zijn theoretische kennis over geslachtsrelaties is net zo breed als zijn sluwheid. Hij heeft dat nodig, zijn verstand, zijn gevoel voor humor en het buiten-de-box-denken om de domkoppen en kneuzen die hem van zijn doel houden te slim af te zijn. Een hete date met minstens één van de mooie meiden op het feest!
Jerry Anker and the Quest to get Love! is een nostalgische opvolger van enkele van de beste ondeugende Point and Click Adventures! Naast een ongelooflijke handgemaakte 2D-wereld, vind je bekende personages, leuke gesprekken en veel wellustige momenten in dit frisse en pittige verhaal.
Maar vergeet nooit. Alleen met jouw hulp heeft Jerry een kans om zijn doel te bereiken. Laat hem niet hangen!