Vind alle juwelen in Jewel Match!
Jewel Match is een leuk lijn match spel waar je moet overeenkomen met alle dezelfde obstakels in een lijn om ze te verwijderen, zodat het juweel raakt de stippellijn. De eenvoudige spelmechanismen en grote variatie maken het spel interessant en leuk voor alle leeftijden!