"Jigsaw Masterpieces" serie is een digitaal legpuzzelspel dat voor iedereen gemakkelijk te spelen is. Veel handige functies voor het voltooien van de puzzel, zoals de functie om rand- en binnenstukjes te scheiden en de auto save functie om op elk moment luchtig te kunnen spelen.
"Jigsaw Masterpieces EX - Kawaii Cute Goddesses -" bevat een totaal van 120 afbeeldingen van 24 schattige meisjes gebaseerd op mythische godinnen.
Elke puzzel heeft drie verschillende aantallen stukjes, dus je kunt er veel plezier aan beleven. Er zijn 70 stukjes voor iedereen, 260 stukjes voor een beetje uitdaging, en 400 stukjes voor het professionele niveau. Welk spelniveau wil je als eerste spelen?