Jim is Moving Out! is een physics-based game waarin je goed op je hoede moet zijn, want je kunt alles verwachten!
Van een betonnen jungle en een zonovergoten land tot de noordelijke wildernis: JIMO stuurt je op een avontuur dat je niet snel zult vergeten, vooral dankzij de multiplayerstand. Als je puzzels oplossen leuk vindt, graag naar klassieke muziek luistert en van samenwerken houdt, is deze game echt iets voor jou.
Verzamel platen in de verhaalstand en krijg toegang tot nieuwe levels in de standen 'Laboratorium' en 'Death Match'. Je kunt ook in de stand 'Time Trial' spelen.