Journey to Kreisia
Wanneer hij zijn huiswerk negeert en onderweg is naar zijn vrienden wordt Yusis plotseling omgeven door een verblindend licht en wordt hij geteleporteerd naar naar Kreisia, een wereld waar fantasie werkelijkheid is.
De klassieke RPG Journey to Kreisia zal de fans van het genre zeker geboeid houden met uitdagende features zoals het zoeken naar verborgen schatten, veel extra missies en de Arena waar je jezelf kunt bewijzen! Verander je vecht technieken door je wapen levels te verhogen, verschillende kristallen te gebruiken en bereid je voor op gevechten met de Monster Guide om je vecht skills te perfectioneren!