We kennen het allemaal. Een jonge vrouw in de bloei van haar leven die op het punt staat een belangrijke keuze te maken. Moet ze het familiebedrijf helpen, proberen een diploma te halen of zich volledig op de liefde storten?
Waarom niet alles tegelijk? Deze vragen moet Julie zien te beantwoorden in dit spannende verhaal. Is het het allemaal waard?
Natuurlijk! Julie vindt de antwoorden op deze vragen op haar eigen manier terwijl ze toetreedt tot de prestigieuze kookschool 'Le Cookery'. Haalt ze het? En, hoe kun je haar helpen?