Kun jij 100 keer per dag springen?
Tussendoor even wat actiefs doen? Dat kan met Jump Rope Challenge, dat gratis te downloaden is voor de Nintendo Switch! Pak beide Joy-Con-controllers vast en spring terwijl je je armen beweegt, alsof je touwtjespringt!
Het konijn op het scherm doet je bewegingen na en telt het aantal sprongen voor je. Je kunt ook bijhouden hoe vaak je per dag hebt gesprongen. Je score wordt hoger als je tegelijkertijd springt en je handen beweegt.
Het doel is om 100 keer op een dag te springen, en dat is ook gelijk waar de uitdaging in zit. Je kunt je score namelijk opslaan en proberen je eigen score te verbeteren. Je kunt ook een Joy-Con aan iemand anders geven en samen springen. De score is dan het totaal aantal sprongen van jullie tweeën!
Als je denkt dat je teveel lawaai maakt, kun je ook gewoon je knieën buigen of je armen bewegen. Die bewegingen tellen namelijk ook als sprongen.
Jump Rope Challenge is door een kleine groep ontwikkelaars van Nintendo ontworpen vanuit huis. Het doel van de game is om mensen thuis te kunnen laten sporten. Wie haalt de hoogste score van het gezin? Ontdek het nu!