De makers van Robonauts en Astro Bears Party komen met een nieuwe game. Beleef een intense ervaring met vrienden en familie!
Help Joe en zijn kameraden op hun reis naar de top. Wees razendsnel en ontwijk kanonskogels, vleermuizen en andere valstrikken. Krijg de hoogste score en laat je concurrenten stof happen.