Jurassic World Aftermath Collection
Na de val van Jurassic World zijn spelers neergestort op Isla Nublar en komen vast te zitten in een onderzoeksgebouw nadat hun missie om belangrijke informatie te verzamelen helemaal verkeerd gaat. Om te overleven moeten ze op verkenning gaan en puzzels oplossen en tegelijkertijd allerlei dinosaurussen zien te ontwijken, waaronder hongerige pteranodons, sluwe velociraptors en de angstaanjagende T. rex.