De bekroonde muziekproductiesoftware KORG Gadget is nu beschikbaar voor de Nintendo Switch. Met een overvloed aan instrumentengadgets en een eenvoudige en intuïtieve, grafische interface kun je snel muziek maken. Met deze nieuwe muziekproductiestudio kun je door de Joy-Con actief te bewegen muziek maken en uitvoeren.