Muziek, achtergronden, geluiden, speciale effecten—alles, tot aan de effecten perfect gesynchroniseerd met hoe je speelt, waardoor het spel iets is wat je keer op keer wilt beleven. Daag jezelf uit door de top van het klassement te bereiken. Oneindige uren plezier!