TAAL VAN DE LIEFDE
Kaichu is een datingsim over Kaiju! Je speelt de rol van Gigachu, een gigantische romanticus op zoek naar liefde. Ontmoet zes andere in aanmerking komende Kaiju en bezoek vierentwintig beroemde bezienswaardigheden waar Gigachu uitdagende compatibiliteitsvragen zal beantwoorden om het lot van je relatie te bepalen.
Maak je geen zorgen als romantiek nieuw voor je is of als je geen liefdestalen spreekt, want Kaiju is notoir non-verbaal. Kaichu's twee nieuwsankers zullen de vernietigende baltsdans interpreteren en er verslag van doen. Door de deskundige analyse van de verslaggever leert de speler over de voorkeuren van de Kaiju en past hij die kennis toe tijdens de relatiequiz van elke date om het verhaal verder te ontwikkelen.
Kaiju communiceert via een destructief verkeringsritueel. Liefdesbelangen zullen Gigachu vragen stellen om compatibiliteit te vergelijken, en de relatie wordt sterker of zwakker, afhankelijk van hoe goed je antwoorden overeenkomen. Elke Kaiju is anders, dus het is aan jou, als Gigachu, om meer over de andere Kaiju te leren en die kennis tijdens elke date toe te passen.
Verken de wereld en neem je dates mee naar vierentwintig van 's werelds meest memorabele bezienswaardigheden en beleef een geweldige tijd! Het leger heeft misschien iets te zeggen over je monumentale vernietiging en zal proberen je roekeloze streven naar romantiek te stoppen. Zul jij de uitdagingen van de Kaiju-datingscene overwinnen en je liefde bezegelen met een kus?