Kardboard Kings
Jij bent Harry Hsu, een jonge man die onlangs een kaartenwinkel heeft geërfd van zijn vader, een voormalig kampioen van het beroemde kaartspel "Warlock." Met de reputatie van de winkel op het spel, begin je achter de toonbank te werken, jonglerend met de verzoeken van de lokale bevolking terwijl u probeert vertrouwd te raken met het bezitten van een winkel.
Je gids, Giuseppe, een snelsprekende kaketoe, helpt je bij je koop- en verkooptraject - kaarten van verschillende zeldzaamheden aan topverzamelaars bezorgen of een enthousiaste klant uit de buurt helpen.