Kickback Slug: Cosmic Courier
Kickback Slug: Cosmic Courier is een op ontwijking gebaseerd natuurkundespel waarin je de terugslag van je arsenaal moet benutten om door een reeks steeds moeilijker wordende obstakels te navigeren.
Slippy en Mr McFly zijn toegewijd aan hun werk. Als bezorgers voor de grootste intergalactische goederenhandelaar worden er hoge eisen aan hen gesteld. Hun gebruikelijke dagelijkse dienst en de kans om uitgeroepen te worden tot Werknemer van de Maand krijgen echter een grote klap wanneer een mechanisch defect ervoor zorgt dat hun schip een noodlanding maakt op een planeet die schijnbaar door de ruimte zweeft! Erger nog, ze zijn alle pakketten kwijtgeraakt die nu verspreid over het aardoppervlak liggen...
Zonder dat alle buitenaardse wezens in het nabijgelegen sterrenstelsel het weten, ligt het lot van hun verwachte leveringen de volgende dag in de tentakels van Slippy en McFly. Kun jij ze over de hele planeet leiden en onderweg alle verloren pakketten terugvinden?