Kids: Farm Puzzle
Kids: Boerderijpuzzel biedt uniek plezier en ontspanning met legpuzzels. Het bevat schattige foto's van boerderijdieren, die verdeeld zijn in verschillende aantallen stukjes, voor een aangepaste uitdaging.