Kine is een 3D-puzzelgame over drie machines die muzikant willen worden. Ga op een reis door een fantastisch droomlandschap en los allerlei 3D-puzzels op. Help Euler, Quat en Roo een band te vormen en hun grote doorbraak te beleven!