Het verhaal
Bij het eerste hotel en casino van Japan stuit je op een veiling op de zwarte markt en eindig je als een van de zaken die te koop zijn. 'Ik laat je beslissen wie je koopt.' Vijf mannen plaatsen het winnende bod en nu ben je volledig aan je lot overgelaten...