Kitten Squad
Sadistische robots hebben orka's tot slaaf gemaakt in het SeaLand Marine Park. De sinistere Sheep Puncher-robot heeft schapen gekidnapt voor de wolindustrie. De Kitten Squad heeft de nobele taak deze lieve dieren te redden. Spelers moeten de Kitten Squad begeleiden. Je hebt de beschikking over de mafste wapens, van wortelkanonnen tot garenpistolen. Het is jullie missie om de slechte robots te verslaan en de dieren te redden in deze game die door PETA is gemaakt.