Knights of Grayfang
Het land Eldraad is verwikkeld in een oorlog tussen mensen, geboren uit de Schemering Godheid, en monsters, geboren uit de Nachtval Godheid, om controle te krijgen over alle negen tempels. Koning Edwahl hanteert de macht van de schemering, veranderend mensen in vampiers via een ritueel. Toch ontwaakt er een sinistere kracht onder de monsters. Zal de nachtval of de schemering zegevieren?
Een van de belangrijkste personages, Thoma, hanteert een unieke Bloedmeter, ter vervanging van HP en MP. Met deze meter kunnen personages Bloedlust activeren, waardoor nieuwe vaardigheden en uiterlijken ontstaan. Rust vleermuizen uit die in dungeons zijn gevonden voor passieve effecten zoals bescherming tegen kwalen en verhoogde aanvalskracht. Beheers de overwinning door alle negen tempels te claimen. Ontwar de mysteries en strijd tegen de monsters binnenin om ze te overwinnen!