Korean Drone Flying Tour Jeju Island-1
Deze game is een dronesimulatiegame waarmee je een echte dronevlucht kunt ervaren op basis van beelden die zijn vastgelegd door een daadwerkelijke vliegende drone.
Geniet van het prachtige landschap van het eiland Jeju, Korea, in een "echte" video!
Geniet van de drone-vluchtbesturing en het landschap van de Jeju-eilandregio in Korea.