Kruip in de huid van Kraino en vecht tegen monsters, spoken en zombies met je scherpe zeis! Vermijd zagen, vuurballen, plassen zuur en spikes en speel krachtige wapens vrij op je zoektocht naar alle geheimen. Kraino Origins is retro-gaming op z'n best!
Dit griezelige avontuur speelt zich af in een wereld waar monsters, griezels, spoken en skeletten de bewoners zijn. Maar net als in onze wereld zijn er zowel goede als kwade krachten. Kraino werd geschapen om de kwade krachten te helpen, maar alle kwade magie en slechtheid die gebruikt werden om hem te scheppen, konden niet veranderen wie Kraino was: een kracht van het goede.
Nu is het aan Kraino om alle kwade krachten te gebruiken om vuur met vuur te bestrijden. Hij reist door het land om de kwade heren te vernietigen, verborgen wapens te vinden en wraak te nemen op zijn maker, Dr. Batcula.