Krystopia is een escaperoom die je uitdaagt en meesleept met intrigerende laserpuzzels, robots en verborgen voorwerpen. Volg Nova Dune, een ruimtevaarder, op haar missie om te achterhalen waar het onbekende noodsein dat ze ontving aan boord van haar schip vandaan komt. Vastberaden om dit te onderzoeken, komt ze terecht op een verlaten planeet waar alle beschaving is verdwenen.