Neem controle over Max, een echte aanpakker en de beste student van meester-tuinder Zoen, die zojuist is verdwaald in het Kudzu-labyrinth. De wijsheid die Zoen heeft overgedragen aan max zal gebruikt moeten worden, alsook zijn slimheid en tuingereedschap. - een machete, hark, tuinslang en Andere ‘wapens’.
Tijdens je reis ontmoet je een keur aan rare en behulpzame personages, maar ook door Kudzu aangestuurde monsters die je stalken door velden, tuinen, bossen en zelfs een spookhuis!
Kan je lang genoeg overleven om Zoen te vinden en het mysterie achter de oorsprong van het Kuzu-doolhof te ontrafelen?