Kuroi Tsubasa
Toen duivel Blackwing zijn wereld van vuur en zwavel verliet voor de zonnige mensenwereld, wist zijn gemene schaduwzijde ook per ongeluk te ontsnappen. Al snel werd het chaos!
Blackwing moet samenwerken met plaatselijke kantoormedewerkster Kureha Kurono en haar vrienden om de gemene schaduw te verslaan. Er wacht een beeldroman van 120.000 woorden op je, met ruim 50 originele liedjes, tientallen illustraties van hoge kwaliteit, een unieke cast en een geweldig verhaal!