Labyrinth City: Pierre the Maze Detective
Labyrinth City: Pierre the Maze Detective, van de bekroonde studio achter Homo Machina (2018) en Californium (2016), is een unieke en revolutionaire puzzelgame.
Speel als detective Pierre. Je moet je weg zien te vinden en puzzels oplossen om de magische steen terug te halen die is gestolen door de snode Mr. X.
Er is een vreselijke misdaad begaan in het Opera City Museum! Mr. X, Pierre's gezworen vijand, heeft de Doolhofsteen gestolen, een magisch artefact dat alles eromheen in een labyrint verandert. Het Opera City Museum heeft Pierre gevraagd een nieuw avontuur aan te gaan dat hem van het museum naar de straten van de stad, naar een kasteel in de lucht, een spookhuis en nog veel meer zal leiden! Er is geen tijd te verliezen, anders verandert de hele wereld in een doolhof!