Labyrinth: Classic Pinball Puzzle
Jouw taak is om de bal door alle obstakels naar het einde van het doolhof te rollen. Op het eerste gezicht lijkt de taak misschien eenvoudig, maar de obstakels kunnen erg verraderlijk zijn! Eén verkeerde beweging en het level moet weer van voren af aan beginnen.