Een eenvoudige dungeon-RPG die iedereen kan spelen!
Gebruik verschillende voorwerpen om je een weg te banen door constant veranderende kerkers.
Ga de speedrun-uitdaging aan: je begint zonder voorwerpen. Die je moet onderweg zien te vinden!