Lakeview Cabin Collection
De Lakeview Cabin Collection is een verkenning van de wereld van cult-horrorfilms in deze actiepuzzel door middel van vier episodes, elk met hun eigen unieke thema's en eigenschappen. Speel als vier kameraden en gebruik alles wat ze te pakken kunnen krijgen om te overleven in een nog nooit eerder vertoonde horrorervaring.
Episode III: In het afgelegen Camp Lakeview, versla de gemaskerde aanvaller die jou en je medebegeleiders terroriseert!
Met uren aan dynamische, keuzegestuurde gameplay en veel herspeelbaarheid levert Roope Tamminem een open 16-bit bloedbad waarin jij de uitkomst bepaalt!