Lanota biedt een unieke mix van dynamische gameplay en storytelling met muziekritme, en levert een kleurrijke, verhalende en aanlokkelijke soundtrack in één pakket!
Je voert meer dan 70 tracks uit op een ronddraaiend veld. Het is je doel om alle noten op het juiste moment te spelen en de flow van de muziek te volgen. Je kunt de noten op diverse manieren spelen en zelfs perfecte combo's en harmonie creëren!
Er zijn verschillende mogelijkheden om elke track te spelen. Ook zijn er vier moeilijkheidsstanden en kun je gebruikmaken van "Tune" en "Purify". Met "Purify" eindigt je poging als je te veel noten mist, terwijl je met "Tune" juist door kunt spelen zonder dat de muziek stopt!
Naast deze dynamische manier van spelen biedt Lanota ook een uniek verhaal. De wereld zit zonder kleur en geluid, en de enige hoop ligt in de handen van twee helden: Fisica en Ritmo. Zij moeten "Notalium" herstellen en de wereld weer van muziek voorzien. Speel songs om nieuwe delen van het verhaal vrij te spelen en volbreng deze belangrijke taak!