Last Labyrinth -Lucidity Lost-
De speler die is opgesloten in een geheimzinnig gebouw probeert te ontsnapen door samen met het mysterieuze meisje Katia vele raadsels op te lossen.
De stem van Katia is ingesproken door Stefanie Joosten. Stefanie is zowel in Japan als in andere landen als model, actrice en zangeres werkzaam.