Last Threshold
"Het is goed om een cynicus te zijn - het is beter om een tevreden kat te zijn - en het is het beste om helemaal niet te bestaan."
Jouw naam is Wiktor Staszewski, en je bent de zoon van een onderzoeker die is verbannen naar Siberië.
Je hebt jezelf al lang op dit moment voorbereid: je staat voor de ruïnes waardoor je vader geobsedeerd raakte. Met je mentor naast je ben je begonnen aan een expeditie om in zijn voetstappen te treden.
Of zul je onderweg ten onder gaan aan de alsmaar groeiende spanning en de conflicten die je expeditieteam verscheuren?