FAMILIEBANDEN EN OUDE VLOEKEN
Eerste liefdes. Familiedrama. Yokai. "Last Time I Saw You" is een coming-of-age avontuur dat zich afspeelt in het Japan van de jaren '80. Verken een spookachtig bos dat een vreselijk geheim verbergt en ontmoet een grote verscheidenheid aan vriendelijke en dubieuze personages in dit prachtige, met de hand getekende verhaal. Inclusief light action-elementen.
Last Time I Saw You is een avontuur waarin volwassen worden, liefde en aanvaarding centraal staan. Een opbeurend verhaal met complexe personages, dat zich afspeelt in een prachtig vormgegeven Japan uit de eind jaren 80.
Ayumi zet zijn eerste voorzichtige stappen op weg naar volwassenheid en bindt de strijd aan met een verschrikkelijke vloek die op zijn dorp rust.
Ontmoet een eclectische cast van personages die zijn geïnspireerd op de Japanse mythologie en ga helemaal op in deze prachtige, met de hand getekende animatie in traditionele stijl.
In dit avontuur vol liefde, vriendschap en uitdagingen van de pubertijd ontmoet je een betoverende cast met fascinerende personages. Van schoolvrienden en roddelende dorpsbewoners tot samoerai-kraaien en kleptomane kappa's. En, niet te vergeten, het meisje van je dromen (letterlijk!).
Last Time I Saw You is een leuke, ontspannende exploratie-game in 2D. Het hartverwarmende verhaal, doordrenkt met heimwee naar vervlogen tijden, wordt aangevuld met lichte actie, omgevingspuzzels, extra missies en verzamelobjecten.