EEN ECHTE AUTHENTHIEKE MAAI-ERVARING
Om de gameplay fysiek zo authentiek mogelijk te maken, draait deze simulatiegame om veel meer dan alleen maar op een grasmaaier stappen en alles kort en klein maaien. Taken als bodemchecks, de juiste meshoogte kiezen en motorbelasting controleren maken allemaal deel uit van je dagelijkse maai-activiteiten. Bovendien maken hulpstukken als mulchkits, streeprollers, recyclers, grasopvangbakken en maaiklepels het allemaal nog realistischer. Kies uit Career Mode, Free Mode of Challenge Mode en ga verschillende contracten aan voor een realistische maai-ervaring.
Ontdek met Lawn Mowing Simulator verschillende betoverende locaties in het hart van het schilderachtige Britse platteland. Waar je contracten je ook brengen, of het nu bruisende woonwijken zijn, charmante huisjes omringd door groen, historische kasteelterreinen of enorme paardensportvelden, elke kaart biedt verschillende uitdagingen voor je maaikwaliteiten. Laat je vaardigheden los op deze verschillende omgevingen en transformeer ze in keurig onderhouden velden onder het genot van het ritmische gezoem van je trouwe maaimessen.
De originele gelicentieerde maaimachinemerken Toro, SCAG, STIGA en EGO zijn visueel en fysiek verbluffend nagemaakt. Kies uit meer dan tien maaimachines, elk geschikt voor verschillende uitdagingen, hulpstukken en met hun eigen upgrades voor een meeslepende en realistische ervaring.
Als je meer zin hebt om meteen aan het werk te gaan zonder door de menu's te bladeren of aan de vereisten van bepaalde campagnes te moeten voldoen, is de Quick Mow Mode precies wat je nodig hebt. Met deze optie begin je direct met maaien op een willekeurig gekozen kaart met een combinatie van een personage en maaimachine die het systeem voor je kiest. Geen contracten, geen campagne, alleen maar maaien.