Left-Right: The Mansion is een kleine game over een jongen, Billy, wiens hond, Gigi, is weggelopen in een groot landhuis. Om haar weer terug te vinden moet Billy de weg door deze mysterieuze omgeving zien te vinden en onthouden. Elke kamer stelt hem voor een eenvoudige keuze: links of rechts. Twee deuren, maar slechts één ervan helpt hem verder, de andere brengt hem terug naar het begin.
Left-Right is een geheugenspel vol vreemde wezens en griezelige eindbazen die proberen te voorkomen dat Billy zijn hond vindt. Het is een vrij eenvoudige maar erg leuke 2D-game, geïnspireerd door klassieke games waarvan we ons - zelfs na al die jaren - nog steeds de knoppencombinaties herinneren om stoten te ontwijken of dertig levens te krijgen.
Het menselijke geheugen een zeer fascinerend iets, en Left-Right is hier om de grenzen ervan te verkennen. Kun jij Billy helpen om Gigi te vinden? Of zal ze voorgoed gevangen zitten in dit vreemde landhuis? Veel plezier!