Legend of the Skyfish is een prachtige avonturengame.
Volg de Little Red Hook op haar reis met de Moonwhale om de monsterlijke Skyfish te verslaan.
Legend of the Skyfish bevat prachtige, handgeschilderde visuals, ingewikkelde puzzels en unieke vijanden. Verken een enorme wereld van 45 handgemaakte levels en versla reuzachtige eindbazen.