Legend of the Tetrarchs
Het heilige zwaard dat een dreigend kwaad verzegelde, is verwijderd en de duisternis verspreidt zich over het land. Mensen veranderen stuk voor stuk in monsters. De vier Tetrarch-helden van weleer treffen een nieuwe groep dappere krijgers om de duisternis te doorbreken met het licht der dapperheid.