“Legendary Tales: Cataclysm” is een avontuurspel in genre Zoek en Vind met talrijke minispellen en puzzels, onvergetelijke personages en ingewikkelde opdrachten.
Eén heks moet het tegen vrienden en vijanden opnemen om een vredig voortbestaan veilig te stellen. Ze zal met kracht en slimheid voortgang boeken om op een ongelooflijke vondst te stuiten die de wereld zoals zij die kent voorgoed zal veranderen.