"Legendary Tales: Stories" is een avonturenspel in het Hidden Objects-genre, met veel minigames en puzzels, onvergetelijke personages en gecompliceerde missies.
Dit hoofdstuk onthult verhalen achter de schermen uit de wereld van Legendary Tales.