Geluk en jouw vaardigheden zullen het lot van de drakenjager bepalen!
Let's Journey - idle clicker RPG in een geweldige fantasiewereld. Kies je held, gooi de dobbelstenen en ga op een episch avontuur! Tijdens de reis zul je honderden monsters verslaan, zeldzame uitrusting vinden en legendarische draken ontmoeten.
Speel in de Story Mode om nieuwe personages te ontgrendelen en een permanente draak als huisdier te ontvangen. Ontdek welke draak elk van de 12 jagers zoekt en hoe hun ontmoeting zal verlopen.
De jager zal automatisch in level stijgen, en munten stellen je in staat om uitrusting te kopen in de dichtstbijzijnde winkel. Leer en verbeter de noodzakelijke vaardigheden, koop voorwerpen en huisdieren. Vecht tegen een eindeloze stroom van monsters in ruïnes. Win de sterkste bazen in het toernooi. Ontvang permanente goudbeloningen en word een legende!