Levelhead is een creatieve platformgame voor één tot vier spelers.* Ren, spring en warp om carrière te maken in de Levelhead Division in de stand voor één speler, doe onderzoek naar nieuwe onderdelen voor je eigen level-werkplaats, en bouw en publiceer je levels zodat ze gespeeld kunnen worden door de rest van de wereld!