Een traumatisch ongeluk heeft bij je jongere broertje Daniel telekinetische krachten ontketend. Jullie lopen weg van huis, met de politie op jullie hielen!
Als je Mexico weet te bereiken ben je veilig, maar de reis wordt niet makkelijk en zit vol plezier, ontzagwekkende momenten en gevaar. Deze ongelooflijke reis kan de band tussen Sean en Daniel voor eeuwig versterken… of hun broederschap definitief verbreken.