Life is Strange Arcadia Bay Collection
Keer terug naar Arcadia Bay en ervaar de twee prijswinnende Life is Strange-games als nooit tevoren! De geremasterde visuals en animaties blazen de boeiende personages en aangrijpende verhalen nieuw leven in.