De ultieme vrijheid
Ontdek de vergeten wereld van Numbra om je mysterieuze verleden te achterhalen en red het land en de inwoners van een immense dreiging. In dit land van de eeuwige nacht ben je aangewezen op je Shadow Core om de vele uitdagingen en vijanden de baas te zijn. Heb jij het in je om in het gevaarlijke Numbra te overleven?
Bestuur de Shadow Core en gebruik hem om de vele uitdagingen in de game te voltooien. Je kunt deze magische doos oproepen om jezelf de lucht in te blazen en het land te verkennen. Met de Shadow Core ben jij de baas over alles om je heen.
Start Light Fall en neem jezelf mee naar dit vreemde universum waar de duisternis sterker is dan het licht. Stryx, de oude en chagrijnige uil, gaat met je mee op reis en is je compagnon en in-game-verteller. Hij geeft je nuttige informatie, of beledigt je. Dat is afhankelijk van zijn stemming.
Met de Shadow Core bij de hand kun je elke uithoek van Numbra ontdekken. Struin door de Lunar Plain, de Marshlands of Sorrows, Vipera's Forest en de Unknown Depths. Je kunt hier overal afsnijroutes, nieuwe paden, verborgen items en easter eggs vinden.