Light Fingers
Wat doen sluiperige dieven nadat ze een nacht lang buit hebben gestolen? Ze komen samen in hun favoriete herberg om de buit te verwedden tijdens een gezellig partijtje Light Fingers!
Deze turn-based multiplayergame* die gespeeld wordt op een spelbord met magisch klokwerk, bevat real-time actie en listige mogelijkheden om je tegenstanders te misleiden terwijl je de meeste buit probeert te bemachtigen.
Onder dievenvrienden is de eer van de overwinning misschien wel de grootste buit die er is!