Lily in Puzzle World
Kruip in de huid van Lily, een vrolijke rechthoekige sprite die in een kinderlijke wereld van zwart-witte schetsen en spetterende kleuren terecht is gekomen. Lily geniet ervan om de vele raadselachtige puzzeluitdagingen op te lossen in haar minimalistische wereld, maar ze ontdekt al snel dat hoe meer puzzels ze oplost, hoe ingewikkelder haar obstakels worden.
Lily in Puzzle World is een 2D-platformspel vol uitdagingen van één scherm. Lily moet elk level doorkruisen om de deur naar de volgende puzzel te bereiken. Als het mislukt, verschijnt Lily direct weer aan het begin van het level, zodat ze het opnieuw kan proberen. Er is dus niets aan de hand als het niet in één keer lukt. Lily moet niet alleen deuren zien te bereiken, maar ze kan ook speciale munten verzamelen, één voor elk level. Maar ze liggen wel op tamelijk lastige plekken. Kan ze ze allemaal verzamelen?