Echte fabrieken - LEUKgemaakt
Stel je een magische fabriek voor die in je woonkamer verschijnt. Een zorgvuldig gepland meesterwerk, waar ijverige arbeiders alles bijeenbrengen wat klanten willen. Badeendjes en dressoirs, drones en elektrische gitaren, scooters en andere prachtige goederen kunnen van veel verschillende materialen worden gemaakt en voor veel geld worden verkocht - geld dat u direct weer in uw fabriek investeert om meer machines en meer werknemers te krijgen en jouw bedrijf te laten groeien. In Little Big Workshop word je een fabrieksmagnaat!
Jij bent de grote baas en het is tijd om de leiding te nemen over je eigen tafelbladfabriek. Organiseer de fabrieksvloer, beheer je werknemers, koop machines en ontwerp efficiënte productielijnen - allemaal binnen de gestelde tijd en naar tevredenheid van je klant!
Doe het rustig aan, het is een sandbox-ervaring waarin je nadenkt, overpeinst en dingen uitprobeert totdat je het krijgt zoals je wilt. Lever producten aan klanten en een steeds veranderende markt, aangezien je meer dan 50 unieke productsoorten produceert, opgebouwd uit meerdere onderdelen en stukken - die allemaal kunnen worden gemaakt met verschillende materialen en productiemethoden. Geen twee fabrieken mogen er ooit hetzelfde uitzien.