Little Nightmares I & II Bundle
Deze collectie van twee Little Nightmares-games laat je kennismaken met een prachtige, angstaanjagende en iconische puzzelplatformserie die begint met het origineel uit 2017. Diverse awards en lovende kritieken hebben bewezen dat Little Nightmares een titel is die je gespeeld moet hebben.
In Little Nightmares help je Six ontsnappen uit The Maw, een enorm, mysterieus schip dat wordt bewoond door gecorrumpeerde zielen die op zoek zijn naar hun volgende maaltijd!
Duik na het verhaal van Six nog dieper in The Maw met het bonusverhaal van de downloadbare content “Secrets of the Maw”.
De zacht zoemende overgang naar Little Nightmares II roept je. Help, samen met Six, Mono om de duistere geheimen van de Signal Tower te ontdekken en de vreselijke bewoners van deze wereld te ontwijken.
Geniet van een verontrustend avontuur dat je nooit meer zult vergeten. Wees de bewoners te slim af, verken onheilspellende locaties en probeer te ontsnappen aan de nachtmerrie. Blijf overal alert op de gemene zielen die op je jagen, terwijl je probeert om de wereld te begrijpen, van The Maw tot de Pale City.
TARSIERS Studios heeft een meeslepende wereld gecreëerd, vol subtiliteit en een buitengewoon geluidsontwerp. Navigeer door gedetailleerde landschappen, verontrustend herkenbare plekken en prachtig weergegeven locaties.
De soundtrack varieert van subtiele, sfeervolle stukken tijdens verkenningsgedeeltes tot industriële, chaotische, nachtmerrieachtige composities tijdens intense achtervolgingen. Het resultaat is surrealistisch en etherisch, maar toch herkenbaar - net als het visuele universum van Little Nightmares.